Sunday, November 9, 2008


Teknologi Nano



Revolusi terkini yang membawa kepada kemajuan dunia dalam abad ke-21 ini. Ia berasal daripada perkataan Latin, dengan cirinya yang bersaiz KECIL - 1 nanometer = 0.000000001 meter .

Ini jelas menunjukkan betapa kecilnya saiz nano, sehingga mencapai 1000 kali ganda lebih kecil daripada diameter rambut manusia. Menjelang era teknologi yang baru, Teknologi Nano luas diaplikasikan dalam pelbagai industri seperti perubatan, maklumat teknologi sehingga ke bidang elektronik dan komputer.

Sebagai contohnya, sekeping disk bernano mampu menyimpan jumlah maklumat sehingga 10,000,000 kali ganda berbanding disk yang biasa.

Ini turut membuktikan bahawa penggunaan Teknologi Nano bukan sahaja meningkatkan kualiti produk, malahan ia menambahkan kapasiti dan kebaikannya serta dapat mengurangkan pembaziran.



a.) Menghasilkan komponen bersifat Nano dan kandungan oksigen yang tinggi, menggalakkan pertumbuhan sel-sel badan yang sihat


b. )Kandungan bio-tenaga yang berganda, meningkatkan keaktifan sel-sel tubuh badan


c. ) Molekul-molekul yang bersaiz nano menambahkan lagi keberkesanan penyerapan nutrien


d.) Membekalkan kekayaan bahan-bahan mineral dan nutrien untuk keperluan kesihatan tubuh


e. ) Sistem penapisan air yang lebih efektif menghapuskan unsur-unsur toksin, bakteria, klorin dan logam berat supaya air selamat diminum


f. ) Menghilang bau yang tidak menyenangkan, menjadikan air lebih sedap diminum


g. ) Kualiti air bertenaga meningkatkan metabolisme, melancarkan sistem peredaran darah dan memperkuatkan sistem imunisasi badan


h.) Nilai pH yang cenderung kepada beralkali setara dengan keperluan badan. Amalan minum air Bio Aura dapat memberikan kesan terapi terhadap susuk badan yang berasid


i. ) Menjamin kecantikan dan kehalusan kulit serta kesegaran makanan



Penapis 1: Ceramic Liang yang bersaiz 0.9 mikron mencapai tahap penapisan sehingga 99.999%. Dapat menyingkir bahan pencemar seperti karat, kotoran, pasir lumpur dan bacteria.

Penapis 2: Bacterio static Filter Media Menghilangkan bau yang tidak menyenangkan, warna, rasa, bahan pencuci dan elemen-elemen kotor yang lain untuk mengelakkan daripada pertumbuhan bacteria.

Penapis 3: KDF + Resin + Activated Carbon Activated Carbon Block dan penukar ion berlogam KDF memenuhi piawaian US EPA dan FDA National Safety Standards dapat menapis unsure logam berat, klorin, pencemar kimia, di samping mengawal kestabilan air, bacteria dan rumpair. Unsur Resin pula akan melembutkan molekul air dan mempunyai kesan untuk menghasilkan bahan-bahan mineral.

Penapis 4: Silver Carbon Block Memenuhi Piawaian Keselamatan Antarabangsa. Memiliki fungsi penyerapan yang tinggi, berupaya untuk menyerap atau menyingkirkan unsure logam berat, bahan-bahan radioaktif, bahan kimia dan racun serangga.

Penapis 5: Bio-Micro Ball Teknologi penukar tenaga memecahkan molekul air kepada kelompok air yang lebih kecil secara berkesan supaya dapat diserap dengan senang oleh tubuh badan manusia. Lebih-lebih lagi, ia meningkatkan kapasiti air untuk membekalkan kandungan oksigen.

Penapis 6: Nano Ceramic Ball + Bio-Micro Ball Penstabil tenaga berteknologi Nano mengekalkan dan menstabilkan kandungan tenaga dalam saiz molekul air yang kecil untuk tempoh masa yang panjang. Ia berupaya untuk menyelaraskan sifat air lebih cenderung kepada beralkali yang baik untuk tubuh badan, menggalakkan metabolisme, mengaktifkan sel-sel badan untuk menguatkan imunisasi dan fungsi detoksifikasi.




Harga Tunai : RM 2070.00
Jangan risau, kami ada menyediakan pembayaran secara
ansuran bulanan tanpa faedah.
RM 200.00 x 10 bulan + RM 70 deposit = RM 2070

Hubungi kami : 019 916 8182

2 comments:

Bio Aura Penang said...

Salam Ustaz..

Ustaz da lama ke jual bio-aura ni? rasa seronok lak rase...

Nasrudin bin Hassan at Tantawi said...

Assalamualaikum

Baru jer . Tolong Mama . Projek dia tu . Saya manalah sempat nak aktif meniaga .